نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
از یوونتوس چه خبر ؟

از یوونتوس چه خبر ؟

یوونتوسی ها روز بسیار پر کاری را سپری کردند و گفته می شود قرارداد کوستیچ با یووه نهایی شده و حالا بانوی پیر به دنبال خرید پارادس و دیپای تا قبل از شروع فصل جدید می باشد.

 

ربیو:

 

یوونتوس منتظر بسته شدن فروش آدرین رابیو به منچستریونایتد است. زمانی که خروج این بازیکن فرانسوی رسمی شود، باشگاه یوونتوس به جای او روی پارادس از پاریس سنت ژرمن تمرکز خواهد کرد.

 

دپای:

 

ممفیس دپای یکی از بازیکنانی است که یوونتوس او را دنبال می کند. بر اساس گزارشات منتشر شده از رسانه های اسپانیایی، مهاجم هلندی با جدایی از بارسلونا می خواهد به یوونتوس برود و تصمیم نهایی خود را گرفته است.

 

کوستیچ:

 

جانلوکا دی مارتزیو فاش کرد که فیلیپ کوستیچ فردا در تورین خواهد بود. کوستیچ آماده است تا بازیکن جدید یوونتوس شود. فردا انتظار می رود وینگر صربستانی به ایتالیا بیاید و اینتراخت فرانکفورت را ترک کند تا لباس تیم ایتالیایی را بپوشاند. پس از ورود به تورین زمان معاینات پزشکی و امضای قرارداد با یوونتوس فرا می رسد. کوستیچ که برای فینال سوپرکاپ اروپا مقابل رئال مادرید دعوت نشده است به زودی راهی یوونتوس می شود.

 

ارتور ملو:

 

یوونتوس در تلاش است تا هرچه زودتر ملو بازیکن برزیلی خود را به فروش برساند. یوونتوس چند دیدار با مدیر برنامه های این بازیکن داشته تا بتواند راه حل مناسبی برای جدایی این بازیکن پیدا کند.

 

موراتا:

 

طبق گزارشات منتشر شده از سوی ESPN، مهاجم اسپانیایی الوارو مورتا به منچستریونایتد پیشنهاد شده و این در حالی است که اسپانیایی ها حاضر نشدند الواریتو را دوباره به یوونتوس قرض بدهند.

 

دیدار مقابل ساسولو:

 

جووانی گواردالا، روزنامه نگار اسکای اسپورت، درباره فیلیپ کوستیچ صحبت می کند: با توجه به غیبت ها و با توجه به اینکه الکس ساندرو از شرایط خارج شده است، دیدن کوستیچ بلافاصله مقابل ساسولو من را شگفت زده نمی کند. بازیکن حالش خوب است، تنها مشکل ممکن است همخوانی با تیم باشد، اما اگر فردا بیاید پنج روز خوب خواهد داشت تا جا بیفتد و به آلگری نشان دهد که می تواند از ابتدا بازی کند.

 

ارناتوویچ:

 

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا در مورد مهاجم ارزشمند تیم خود گفت: اگر او برود ضرر بزرگی برای ما خواهد بود، من برای او خوشحال خواهم شد، اما اصلا دوست ندارم به تیم دیگری برود. گفتنی است یوونتوس و منچستر خواهان جذب این بازیکن گلزن هستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: